خط خطی های روزانه

بد دردیه مریضی

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹ ب.ظ

ظاهرا قرار نیست این صرفه ها دست از سرما بردار...

ادم وادار به خوردن چیز هایی میکنه که زیاد دل خوشی از شون نداری...

از شربت عسل وابلیمو گرفته تا شیر داغ وقرص ودارو...

خسته شدم بس آب جوش خوردم

دیگه واقعا دارم کلافه میشم..به طور مدام..هر چند ثانیه یک بار شروع میشه و ادامه پیدا میکنه!!!

خدا نصیب دشمن آدم هم نکنه!!


اما در کنار این غرغر کردنا همش با خودم میگم این که یه سرما خوردگی انقدر دارم اذیت میشم ...


خدا بمیرم برا جانباز ها اونا چکار میکنن!!): گرچه قابل قیاس نیست...




  • بانوبی نشان

نظرات  (۱)

عصل؟؟؟!!!
خواهر من شما مثلا تحصیل کرده ای!
عصل چیه؟!
ما چه انتظاراتی داریم!
آبجی اون "عسل"ه
تو را به خدا یکم به زبان فارسی اهمیت بدید
پاسخ:
سلام
والا طبق نظر رئیس جمهور محترم بنده جزء گروه بی سواد ها تقسیم میشوم...((:


خوب اشتباه دیگه پیش میاد...اصلا وبلاگ نویسی وغلط املاییش...
زبان فارسی که جزء افتخارات ماست..

ممنون درستش میکنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی