خط خطی های روزانه

دلم میخواد

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ

دلم برای بچه گی هام تنگ شده...


چند وقتی هست دلم میخواد بیخیال زندگی کنم...

بی خیال از همه چیز...


دلم میخواد شور شوق قبلم داشتم این لبخند های مضحک از سر اجبار سخته برام...


اصلا دلم میخواد مثل قبل از دیدن افرادی که دوستشون دارم ذوق کنم...

دلم میخواد وقتیی متوجه میشم تاریخ تولدم با تاریخ تولد بازیگر مورد علاقه ام یکیه داد بزنم...


دلم میخواد وقتی میرم یه همایش خواننده مورد علاقه ام میخونه...یا کلیپی ازش پخش میشه از خوشحالی بال بال بزنم...اصلا دست بزنم!!!!


اصلا دلم میخواد....

  • بانوبی نشان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی