خط خطی های روزانه

دنبال بهونه ام برای شروع

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۳۷ ب.ظ

فکر میکنم برای ادم هیچ حسی بدتر از این نیست که فکر کنه بی خاصیته...


این یک سال وخورده ای که با خودم لج کردم ثمرش شد همین احساس الانم...

خدا رو شکر با کمک "امیر حسینم" شروع کردم به خوندن شعر و داستان و..

اما الان دلم شدیدا نوشتن میخواد مثل قبل...

گفتن وبحث کردن میخواد...

گاهی وقتا دلم شدیدا برای استرس های اون موقع سر نوشتن یاداشت تنگ میشه...

دنبال یه بهونه ام برای شروع...

  • بانوبی نشان

نظرات  (۱)

بسم الله!!!
http://hegzaco.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی