خط خطی های روزانه

بچگی

شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ق.ظ

دلم برا بچگیام تنگ شده.....

برای اونوقتایی که عاشق کفش تق تقی بودم ولاک رنگی....

برای اونوقتایی عاشق خاله بازی بودم و از تمام بازى فکرى ها عاشق راز جنگل....

   برای اونوقتایى که عاشق تاب بازى بودم تو حیاط عمه اینا....

   براى اونوقتایى که با خاله ام اسباب بازى هامون قایم میکردیم تا بریم تو حیاط خونه مامان بزرگم گل بازى کنیم...

اصلا دلم براى دعوا هاى بچگیم تنگ شده....دعوا با خاله و شکستن شیشه عینکش...

دلم براى قهر هایى تنگ شده که بهونه میشدن برم خونه عمه و اونجا بذارم روى سرم....

     دلم براى زلزله بودنم تنگ شده....

  • بانوبی نشان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی